Jugar = Habitar: Lecciones de investigación y didáctica para la arquitectura
Teaching architecture, combined with scientific research and an active professional internship, enable a wide, rich vision of the architectural training process at a time of values and identity crisis in the profession in Colombia and Latin America. An academic proposal is presented in which a refle...
Saved in:
Main Author: | Gonzalez, Alexander |
---|---|
Format: | Online |
Language: | spa |
Published: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2019
|
Online Access: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/3745 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Jugar para aprender: tecnología del videojuego
by: Gómez-Ordoñez, Flor de María
Published: (2020) -
Creatividad Necesaria. Un curso de pregrado: 10 Lecciones para un estudiante de arquitectura
by: González Cruz, Alejandro Jesús
Published: (2019) -
Una lección que aprender
by: Lira Olmo, Roberto
Published: (2010) -
Urbanismo desde una aproximación morfológica: Una experiencia didáctica
by: Ontiveros, Emilio, et al.
Published: (2015) -
Sustancia y sustentabilidad; las lecciones de Thomas Herzog
by: Krieger, Peter
Published: (2011)