Copacabana, icon of tourist leisure and symbol of brazilian modernity: the transformation and construction of the landscape through the media image
El presente artículo propone una reflexión acerca de la construcción del paisaje moderno en Copacabana, Río de Janeiro, a través de la imagen producida y difundida por las revistas de comunicación masivas. El objetivo es comprender los mo- dos en que las formas de ver (Berger, 2000) y hacer ve...
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Príomhúdar: | Gambarra Soares, Thaise |
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Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2016
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Rochtain Ar Líne: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2490 |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
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Míreanna Comhchosúla
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PROMOTION OF THE TOURIST IMAGE DURING THE CONTINGENCY: PUERTO VALLARTA THROUGH SOCIAL NETWORKS
le: Escamilla Galindo, Livier Olivia
Foilsithe: (2021) -
Transformation of municipal markets in Madrid. From a consumption environment to a leisure environment
le: Salinas Arreortua, Luis
Foilsithe: (2016) -
Architecture and the Public Sector: Image as Narrative in Brazilian Architecture
le: Cotrim, Marcio, et al.
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Image in the urban body: the transformation of Madrid towards consumption
le: Morcillo-Álvarez, Daniel
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The patrimonial landscape for tourist promotion. Acapulco y Taxco, Guerrreo
le: Alcaraz Morales, Osbelia, et al.
Foilsithe: (2018)