Didactic Transposition and the Transformation of Knowledge: The Public Space Architectural Project within the Context of the Urban Periphery. An Innovative Teaching Approach from a Research-Action Perspective
La idea de “transformación”, involucra múltiples conceptos factibles de abordar, desde diferentes disciplinas. Consideramos que transformar es “cambiar de forma, metamorfosear, mejorar, transformar una ecuación, ponerla en términos diferentes pero equivalentes...”, dentro de este encuadre este traba...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awduron: | Ben Altabef, Clara Graciela, Auad, Ana Liliana, Guaraz, Alejandra, Yépez, Daniel Enrique, Fajardo, Roberto |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Revista INVI
2004
|
Mynediad Ar-lein: | https://revistainvi.uchile.cl/index.php/INVI/article/view/62211 |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
State-Led Social Management, Intervention Policies within the Urban Popular Housing Context. The Program of Assistance to Vulnerable Groups (Applied Research)
gan: Martorell, Osvaldo, et al.
Cyhoeddwyd: (2016) -
Technology and innovation towards the smart city. Advances, perspectives and challenges
gan: Copaja-Alegre, Mónica, et al.
Cyhoeddwyd: (2019) -
Spontaneous Peripheries of Ciudad Bolívar-Bogotá: view from the fractal perspective. Methodological approach
gan: Guerrero Torrenegra, Alejandro
Cyhoeddwyd: (2016) -
Biopolitics within the domestic space of Buenos Aires, a historical perspective
gan: Sánchez, Sandra Inés, et al.
Cyhoeddwyd: (2015) -
THE CINVA PROGRAM AND THE COMMUNITY ACTION
gan: Peña Rodriguez, Martha Liliana
Cyhoeddwyd: (2008)