Didactic Transposition and the Transformation of Knowledge: The Public Space Architectural Project within the Context of the Urban Periphery. An Innovative Teaching Approach from a Research-Action Perspective
La idea de “transformación”, involucra múltiples conceptos factibles de abordar, desde diferentes disciplinas. Consideramos que transformar es “cambiar de forma, metamorfosear, mejorar, transformar una ecuación, ponerla en términos diferentes pero equivalentes...”, dentro de este encuadre este traba...
保存先:
主要な著者: | Ben Altabef, Clara Graciela, Auad, Ana Liliana, Guaraz, Alejandra, Yépez, Daniel Enrique, Fajardo, Roberto |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Revista INVI
2004
|
オンライン・アクセス: | https://revistainvi.uchile.cl/index.php/INVI/article/view/62211 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
State-Led Social Management, Intervention Policies within the Urban Popular Housing Context. The Program of Assistance to Vulnerable Groups (Applied Research)
著者:: Martorell, Osvaldo, 等
出版事項: (2016) -
Technology and innovation towards the smart city. Advances, perspectives and challenges
著者:: Copaja-Alegre, Mónica, 等
出版事項: (2019) -
Spontaneous Peripheries of Ciudad Bolívar-Bogotá: view from the fractal perspective. Methodological approach
著者:: Guerrero Torrenegra, Alejandro
出版事項: (2016) -
Biopolitics within the domestic space of Buenos Aires, a historical perspective
著者:: Sánchez, Sandra Inés, 等
出版事項: (2015) -
THE CINVA PROGRAM AND THE COMMUNITY ACTION
著者:: Peña Rodriguez, Martha Liliana
出版事項: (2008)