Enseñanza de la concepción estructural en el estudio de proyecto de edificios verticales: un estudio de caso en la Universidad Federal de Rio Grande do Norte
Structure insertion in the architectural design firsts steps is an issue that has been discussed in the literature for a while and one of its causes refers mainly the gap between the structural and architectural teaching in the studio. In Brazil, with the generalist professional qualification in Arc...
Gespeichert in:
Hauptverfasser: | Resende, Camila Cavalcanti, Veloso, Maísa Fernandes Dutra |
---|---|
Format: | Online |
Sprache: | por |
Veröffentlicht: |
Universidade de São Paulo. Instituto de Arquitetura e Urbanismo
2021
|
Online Zugang: | https://www.revistas.usp.br/gestaodeprojetos/article/view/162464 |
Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
Ähnliche Einträge
-
La enseñanza del diseño constructivo estructural de cubiertas textiles para espacios públicos
von: Gallardo, Hortensia; Universidad Nacional Tucumán, et al.
Veröffentlicht: (2017) -
Estudio de casos
von: Vedoya, Daniel; Universidad Nacional del Nordeste
Veröffentlicht: (2018) -
Geografía de la pobreza en el norte grande argentino
von: Gauto, Gabriela Soledad; Universidad Nacional de Misiones
Veröffentlicht: (2010) -
Potencial cívico do Campus: a Universidade Federal de Santa Catarina e a democracia na cidade
von: Ripper-Kos, José, et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Memoria de las I Jornadas de Estudios Urbanos de la Universidad de Costa Rica
von: Bonilla Castro, Alejandro
Veröffentlicht: (2020)