The Luz railway station and the Barra Funda terminal: integration with the subway network
Este artículo presenta los cambios que se produjeron en las estaciones de ferrocarril Luz y Barra Funda, debido a la integración espacial con la red de metro, en la ciudad de São Paulo. Estas estaciones fueron seleccionadas porque representan los tipos predominantes: la estructura conectada, que une...
Enregistré dans:
| Auteur principal: | Fernandes, Bruno Ribeiro |
|---|---|
| Format: | Online |
| Langue: | por |
| Publié: |
Universidade de São Paulo. Faculdade de Arquitetura e Urbanismo.
2015
|
| Accès en ligne: | https://www.revistas.usp.br/posfau/article/view/90256 |
| Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
TEA - UPCYCLING THE RAILWAY STATION OF OAXACA: EVALUATION OF A CO-CREATION WORKSHOP
par: Seve, Bruno, et autres
Publié: (2020) -
The orientation and mobility of visual impaired people in bus and subway networks in Brazil
par: Silveira, Carolina Stolf, et autres
Publié: (2018) -
Railways for Modernization. Railway Workshops and Diesel Railway Engine in San Luis Potosí, 1950-1960
par: Gámez, Moisés
Publié: (2021) -
The Hidalgo and his avatars: The subway as cultural space of Mexico City
par: Serna Luna, Erick
Publié: (2021) -
The colonizations legacy of oriental Amazon: rural settlements network of proto urban networks?
par: Pinho, Giselle Fernandes de, et autres
Publié: (2016)