A favor de la enseñanza integral en el primer año de arquitectura
This article lays out the results of a study entitled “The teaching of architecture in the freshman year”, the aim of which was to take an in-depth look at the syllabi of different schools of architecture around the world and understand how the structure of the freshman-year curriculum shapes the ed...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Mejía Ortiz, Claudia, Albornoz Rugeles, Cristina, Villazón Godoy, Rafael, Restrepo Hernández, Fabio, Saga, Manuel |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
On-line přístup: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/1971 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Favorable environments for health
Autor: Campari, Gabriela
Vydáno: (2019) -
A favor de la historia urbana
Autor: Piñon, Juan Luis
Vydáno: (2004) -
Núcleo temático-académico de primer año : estructura lógica del espacio.
Autor: Bravo Ovalle, Esteban, a další
Vydáno: (2000) -
THE “POLICUBE” AS A TEACHING TOOL TO FAVOR THE TEACHING LEARNING PROCESS OF INDUSTRIALIZED CONSTRUTION
Autor: Douthat, Maira Lucía; TDAHu - FAU – UNNE, Resistencia, Chaco, a další
Vydáno: (2019) -
Region and regionalism ¿autonomy or integration?
Autor: Restrepo, Juan Guillermo
Vydáno: (2004)