A favor de la enseñanza integral en el primer año de arquitectura
This article lays out the results of a study entitled “The teaching of architecture in the freshman year”, the aim of which was to take an in-depth look at the syllabi of different schools of architecture around the world and understand how the structure of the freshman-year curriculum shapes the ed...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awduron: | Mejía Ortiz, Claudia, Albornoz Rugeles, Cristina, Villazón Godoy, Rafael, Restrepo Hernández, Fabio, Saga, Manuel |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Mynediad Ar-lein: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/1971 |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Favorable environments for health
gan: Campari, Gabriela
Cyhoeddwyd: (2019) -
A favor de la historia urbana
gan: Piñon, Juan Luis
Cyhoeddwyd: (2004) -
Núcleo temático-académico de primer año : estructura lógica del espacio.
gan: Bravo Ovalle, Esteban, et al.
Cyhoeddwyd: (2000) -
THE “POLICUBE” AS A TEACHING TOOL TO FAVOR THE TEACHING LEARNING PROCESS OF INDUSTRIALIZED CONSTRUTION
gan: Douthat, Maira Lucía; TDAHu - FAU – UNNE, Resistencia, Chaco, et al.
Cyhoeddwyd: (2019) -
Region and regionalism ¿autonomy or integration?
gan: Restrepo, Juan Guillermo
Cyhoeddwyd: (2004)