A favor de la enseñanza integral en el primer año de arquitectura
This article lays out the results of a study entitled “The teaching of architecture in the freshman year”, the aim of which was to take an in-depth look at the syllabi of different schools of architecture around the world and understand how the structure of the freshman-year curriculum shapes the ed...
Gardado en:
Main Authors: | Mejía Ortiz, Claudia, Albornoz Rugeles, Cristina, Villazón Godoy, Rafael, Restrepo Hernández, Fabio, Saga, Manuel |
---|---|
Formato: | Online |
Idioma: | spa |
Publicado: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Acceso en liña: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/1971 |
Tags: |
Engadir etiqueta
Sen Etiquetas, Sexa o primeiro en etiquetar este rexistro!
|
Títulos similares
-
Favorable environments for health
por: Campari, Gabriela
Publicado: (2019) -
A favor de la historia urbana
por: Piñon, Juan Luis
Publicado: (2004) -
Núcleo temático-académico de primer año : estructura lógica del espacio.
por: Bravo Ovalle, Esteban, et al.
Publicado: (2000) -
THE “POLICUBE” AS A TEACHING TOOL TO FAVOR THE TEACHING LEARNING PROCESS OF INDUSTRIALIZED CONSTRUTION
por: Douthat, Maira Lucía; TDAHu - FAU – UNNE, Resistencia, Chaco, et al.
Publicado: (2019) -
Region and regionalism ¿autonomy or integration?
por: Restrepo, Juan Guillermo
Publicado: (2004)