A favor de la enseñanza integral en el primer año de arquitectura
This article lays out the results of a study entitled “The teaching of architecture in the freshman year”, the aim of which was to take an in-depth look at the syllabi of different schools of architecture around the world and understand how the structure of the freshman-year curriculum shapes the ed...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Mejía Ortiz, Claudia, Albornoz Rugeles, Cristina, Villazón Godoy, Rafael, Restrepo Hernández, Fabio, Saga, Manuel |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Dostęp online: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/1971 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Favorable environments for health
od: Campari, Gabriela
Wydane: (2019) -
A favor de la historia urbana
od: Piñon, Juan Luis
Wydane: (2004) -
Núcleo temático-académico de primer año : estructura lógica del espacio.
od: Bravo Ovalle, Esteban, i wsp.
Wydane: (2000) -
THE “POLICUBE” AS A TEACHING TOOL TO FAVOR THE TEACHING LEARNING PROCESS OF INDUSTRIALIZED CONSTRUTION
od: Douthat, Maira Lucía; TDAHu - FAU – UNNE, Resistencia, Chaco, i wsp.
Wydane: (2019) -
Region and regionalism ¿autonomy or integration?
od: Restrepo, Juan Guillermo
Wydane: (2004)