Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Médium: | Online |
Jazyk: | spa |
Vydáno: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
On-line přístup: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
La docencia cabalística
Autor: Lira Olmo, Roberto
Vydáno: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
Autor: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Vydáno: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
Autor: Rugiero P., Ana María
Vydáno: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
Autor: Donoso Mogollón, Tanya
Vydáno: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
Autor: Apip G., Alfredo
Vydáno: (2006)