Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Gorde:
Egile Nagusiak: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Formatua: | Online |
Hizkuntza: | spa |
Argitaratua: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Sarrera elektronikoa: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
La docencia cabalística
nork: Lira Olmo, Roberto
Argitaratua: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
nork: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Argitaratua: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
nork: Rugiero P., Ana María
Argitaratua: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
nork: Donoso Mogollón, Tanya
Argitaratua: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
nork: Apip G., Alfredo
Argitaratua: (2006)