Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Saved in:
Main Authors: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Format: | Online |
Sprog: | spa |
Udgivet: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Online adgang: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tags: |
Tilføj Tag
Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
|
Lignende værker
-
La docencia cabalística
af: Lira Olmo, Roberto
Udgivet: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
af: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Udgivet: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
af: Rugiero P., Ana María
Udgivet: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
af: Donoso Mogollón, Tanya
Udgivet: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
af: Apip G., Alfredo
Udgivet: (2006)