Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριοι συγγραφείς: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Μορφή: | Online |
Γλώσσα: | spa |
Έκδοση: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Διαθέσιμο Online: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
La docencia cabalística
ανά: Lira Olmo, Roberto
Έκδοση: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
ανά: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Έκδοση: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
ανά: Rugiero P., Ana María
Έκδοση: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
ανά: Donoso Mogollón, Tanya
Έκδοση: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
ανά: Apip G., Alfredo
Έκδοση: (2006)