Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Saved in:
Main Authors: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Format: | Online |
Language: | spa |
Published: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Online Access: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
La docencia cabalística
by: Lira Olmo, Roberto
Published: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
by: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Published: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
by: Rugiero P., Ana María
Published: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
by: Donoso Mogollón, Tanya
Published: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
by: Apip G., Alfredo
Published: (2006)