Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Tallennettuna:
Päätekijät: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Aineistotyyppi: | Online |
Kieli: | spa |
Julkaistu: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Linkit: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tagit: |
Lisää tagi
Ei tageja, Lisää ensimmäinen tagi!
|
Samankaltaisia teoksia
-
La docencia cabalística
Tekijä: Lira Olmo, Roberto
Julkaistu: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
Tekijä: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Julkaistu: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
Tekijä: Rugiero P., Ana María
Julkaistu: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
Tekijä: Donoso Mogollón, Tanya
Julkaistu: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
Tekijä: Apip G., Alfredo
Julkaistu: (2006)