Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Accès en ligne: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
La docencia cabalística
par: Lira Olmo, Roberto
Publié: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
par: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Publié: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
par: Rugiero P., Ana María
Publié: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
par: Donoso Mogollón, Tanya
Publié: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
par: Apip G., Alfredo
Publié: (2006)