Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Saved in:
Main Authors: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Rochtain Ar Líne: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Clibeanna: |
Cuir Clib Leis
Gan Chlibeanna, Bí ar an gcéad duine leis an taifead seo a chlibeáil!
|
Míreanna Comhchosúla
-
La docencia cabalística
le: Lira Olmo, Roberto
Foilsithe: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
le: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Foilsithe: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
le: Rugiero P., Ana María
Foilsithe: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
le: Donoso Mogollón, Tanya
Foilsithe: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
le: Apip G., Alfredo
Foilsithe: (2006)