Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
में बचाया:
मुख्य लेखकों: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
स्वरूप: | Online |
भाषा: | spa |
प्रकाशित: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
ऑनलाइन पहुंच: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
टैग : |
टैग जोड़ें
कोई टैग नहीं, इस रिकॉर्ड को टैग करने वाले पहले व्यक्ति बनें!
|
समान संसाधन
-
La docencia cabalística
द्वारा: Lira Olmo, Roberto
प्रकाशित: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
द्वारा: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
प्रकाशित: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
द्वारा: Rugiero P., Ana María
प्रकाशित: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
द्वारा: Donoso Mogollón, Tanya
प्रकाशित: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
द्वारा: Apip G., Alfredo
प्रकाशित: (2006)