Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
保存先:
主要な著者: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
オンライン・アクセス: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
La docencia cabalística
著者:: Lira Olmo, Roberto
出版事項: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
著者:: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
出版事項: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
著者:: Rugiero P., Ana María
出版事項: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
著者:: Donoso Mogollón, Tanya
出版事項: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
著者:: Apip G., Alfredo
出版事項: (2006)