Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Dostęp online: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
La docencia cabalística
od: Lira Olmo, Roberto
Wydane: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
od: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Wydane: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
od: Rugiero P., Ana María
Wydane: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
od: Donoso Mogollón, Tanya
Wydane: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
od: Apip G., Alfredo
Wydane: (2006)