Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Sparad:
Huvudupphovsmän: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Materialtyp: | Online |
Språk: | spa |
Publicerad: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Länkar: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Taggar: |
Lägg till en tagg
Inga taggar, Lägg till första taggen!
|
Liknande verk
-
La docencia cabalística
av: Lira Olmo, Roberto
Publicerad: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
av: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Publicerad: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
av: Rugiero P., Ana María
Publicerad: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
av: Donoso Mogollón, Tanya
Publicerad: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
av: Apip G., Alfredo
Publicerad: (2006)