Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Saved in:
Main Authors: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
格式: | Online |
語言: | spa |
出版: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
在線閱讀: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
La docencia cabalística
由: Lira Olmo, Roberto
出版: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
由: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
出版: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
由: Rugiero P., Ana María
出版: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
由: Donoso Mogollón, Tanya
出版: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
由: Apip G., Alfredo
出版: (2006)