Enseñanza de la concepción estructural en el estudio de proyecto de edificios verticales: un estudio de caso en la Universidad Federal de Rio Grande do Norte
Structure insertion in the architectural design firsts steps is an issue that has been discussed in the literature for a while and one of its causes refers mainly the gap between the structural and architectural teaching in the studio. In Brazil, with the generalist professional qualification in Arc...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Resende, Camila Cavalcanti, Veloso, Maísa Fernandes Dutra |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | por |
Gepubliceerd in: |
Universidade de São Paulo. Instituto de Arquitetura e Urbanismo
2021
|
Online toegang: | https://www.revistas.usp.br/gestaodeprojetos/article/view/162464 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
La enseñanza del diseño constructivo estructural de cubiertas textiles para espacios públicos
door: Gallardo, Hortensia; Universidad Nacional Tucumán, et al.
Gepubliceerd in: (2017) -
Estudio de casos
door: Vedoya, Daniel; Universidad Nacional del Nordeste
Gepubliceerd in: (2018) -
Geografía de la pobreza en el norte grande argentino
door: Gauto, Gabriela Soledad; Universidad Nacional de Misiones
Gepubliceerd in: (2010) -
Potencial cívico do Campus: a Universidade Federal de Santa Catarina e a democracia na cidade
door: Ripper-Kos, José, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Memoria de las I Jornadas de Estudios Urbanos de la Universidad de Costa Rica
door: Bonilla Castro, Alejandro
Gepubliceerd in: (2020)