Enseñanza de la concepción estructural en el estudio de proyecto de edificios verticales: un estudio de caso en la Universidad Federal de Rio Grande do Norte
Structure insertion in the architectural design firsts steps is an issue that has been discussed in the literature for a while and one of its causes refers mainly the gap between the structural and architectural teaching in the studio. In Brazil, with the generalist professional qualification in Arc...
Zapisane w:
Główni autorzy: | Resende, Camila Cavalcanti, Veloso, Maísa Fernandes Dutra |
---|---|
Format: | Online |
Język: | por |
Wydane: |
Universidade de São Paulo. Instituto de Arquitetura e Urbanismo
2021
|
Dostęp online: | https://www.revistas.usp.br/gestaodeprojetos/article/view/162464 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
La enseñanza del diseño constructivo estructural de cubiertas textiles para espacios públicos
od: Gallardo, Hortensia; Universidad Nacional Tucumán, i wsp.
Wydane: (2017) -
Estudio de casos
od: Vedoya, Daniel; Universidad Nacional del Nordeste
Wydane: (2018) -
Geografía de la pobreza en el norte grande argentino
od: Gauto, Gabriela Soledad; Universidad Nacional de Misiones
Wydane: (2010) -
Potencial cívico do Campus: a Universidade Federal de Santa Catarina e a democracia na cidade
od: Ripper-Kos, José, i wsp.
Wydane: (2020) -
Memoria de las I Jornadas de Estudios Urbanos de la Universidad de Costa Rica
od: Bonilla Castro, Alejandro
Wydane: (2020)