The Luz railway station and the Barra Funda terminal: integration with the subway network
Este artículo presenta los cambios que se produjeron en las estaciones de ferrocarril Luz y Barra Funda, debido a la integración espacial con la red de metro, en la ciudad de São Paulo. Estas estaciones fueron seleccionadas porque representan los tipos predominantes: la estructura conectada, que une...
        Saved in:
      
    
                  | Hovedforfatter: | Fernandes, Bruno Ribeiro | 
|---|---|
| Format: | Online | 
| Sprog: | por | 
| Udgivet: | Universidade de São Paulo. Faculdade de Arquitetura e Urbanismo.
    
      2015 | 
| Online adgang: | https://www.revistas.usp.br/posfau/article/view/90256 | 
| Tags: | Tilføj Tag 
      Ingen Tags, Vær først til at tagge denne postø!
   | 
Lignende værker
- 
                
        
          TEA - UPCYCLING THE RAILWAY STATION OF OAXACA: EVALUATION OF A CO-CREATION WORKSHOP        
                  
 af: Seve, Bruno, et al.
 Udgivet: (2020)
- 
                
        
          The orientation and mobility of visual impaired people in bus and subway networks in Brazil        
                  
 af: Silveira, Carolina Stolf, et al.
 Udgivet: (2018)
- 
                
        
          Railways for Modernization. Railway Workshops and Diesel Railway Engine in San Luis Potosí, 1950-1960        
                  
 af: Gámez, Moisés
 Udgivet: (2021)
- 
                
        
          The Hidalgo and his avatars: The subway as cultural space of Mexico City        
                  
 af: Serna Luna, Erick
 Udgivet: (2021)
- 
                
        
          The colonizations legacy of oriental Amazon: rural settlements network of proto urban networks?        
                  
 af: Pinho, Giselle Fernandes de, et al.
 Udgivet: (2016)