Investigación, docencia y vinculación social para el aprendizaje significativo de la arquitectura
This article outlines the process and results of an experience of teaching/learning architecture in México. The purpose was to explore new learning scenarios in the context of the crisis in this profession and in a world where the human being is considered as the subject and object of sustainable de...
Bewaard in:
Hoofdauteurs: | Mendoza Kaplan, Laura, Zacarías Capistrán, Polimnia, Moreno Ortega, Ana María |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad del Bío-Bío, Chile
2015
|
Online toegang: | https://revistas.ubiobio.cl/index.php/AS/article/view/2033 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
La docencia cabalística
door: Lira Olmo, Roberto
Gepubliceerd in: (2005) -
Docencia para la innovación tecnológica
door: Cilento, Alfredo; IDEC FAU UCV
Gepubliceerd in: (2017) -
Autoevaluación del aprendizaje en arquitectura
door: Rugiero P., Ana María
Gepubliceerd in: (2006) -
Arquitectura, reflexión y aprendizaje
door: Donoso Mogollón, Tanya
Gepubliceerd in: (2019) -
Evaluación-Autoevaluación-Coevaluación: innovaciones en la docencia de taller
door: Apip G., Alfredo
Gepubliceerd in: (2006)